hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازندران| سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه مازندران رونمایی شد

مازندران| سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه مازندران رونمایی شد

سامانه نظام مدیریت مشارکتی مازندران، با هدف دریافت پیشنهاد‌ها و ایده‌های اندیشمندان، نخبگان و شهروندان مازندرانی برای مدیریت بهینه استان، با حضور استاندار مازندران رونمایی شد.

 احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست خبری و رونمایی از سامانه نظام مشارکتی استان (نمتا) اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه از تمامی اندیشمندان، نخبگان و شهروندان مازندرانی می‌خواهیم تا پیشنهاد‌ها و ایده‌های خود را برای مدیریت بهینه استان در این سامانه به اشتراک بگذارند زیرا معتقدیم اگر مواردی است که نیاز به خردجمعی دارد این سامانه کمک می‌کند تا از نقطه نظرات مردم استان بهره‌مند شویم.

او افزود: علاوه بر نخبگان و پژوهشگران علمی، تمامی شهروندان مازندرانی و خبرنگاران که ایده‌ای برای توسعه استانی دارند می‌توانند با مراجعه به این سامانه، ایده خود را ثبت کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران، این سامانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که تا هر شهروندی در هر زمینه‌ای پیشنهاد و ایده‌ای برای بهبود کارها دارد آن را ثبت کند و ایده ارائه‌شده از طریق سامانه برای بررسی و کاربردی کردن در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد و یا به‌صورت مستقیم در ستاد استانداری موردبررسی قرار خواهد گرفت.

حسین زادگان، ادامه داد: ایده‌های برتری که قابلیت اجرایی داشته باشد از سوی دستگاه‌های اجرایی و یا استانداری انتخاب می‌شود و به ایده پرداز نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد تا از مشورت‌های بیشتر او استفاده شود.

او افزود: مراحل بررسی ایده‌های ارسالی به سامانه از سوی استانداری رصد خواهد شد و یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران نیز رسیدگی به نقطه نظراتی است که در قالب ایده‌های نو برای بهبود کارها و توسعه استان به آن‌ها ارائه می‌شود.

استاندار مازندران، هدف از راه‌اندازی این سامانه را تسهیل در ارتباط‌گیری دستگاه‌های اجرایی با مردم و استفاده از ظرفیت فکری عظیم مردمی برای بهبود کارها و حل مشکلات استان اعلام کرد.

همچنین در این نشست، قربانی مسئول فناوری استانداری مازندران، با اشاره به تمرکز استاندار بر حوزه IT، گفت: استاندار در همان روز نخست دستور اجرای سریع ویدئو کنفرانس را دادند تا از هزینه‌ها و مخاطرات حاصل از برگزاری جلسات جلوگیری شود.

او به رونمایی از سامانه نمتا اشاره کرد و گفت: نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران راه را برای ارتباط ایده پردازان با دولت هموار کرده و با ثبت‌نام می‌توانند پیشنهاد‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند.

قربانی در ادامه شیوه استفاده از این سامانه را برای خبرنگاران حاضر توضیح داد و گفت: این سامانه که با علامت اختصاری نمتا شناخته می‌شود، از طریق نشانی اینترنتی (namta.ir) قابل‌دسترسی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد